Asså ja...

Igår gick körningen riktigt nice :) Gick ett helt steg fram så som Bertil sa :P
Igår var en vanlig dag, bara lite stressigare. Så blir det idag också... längtar redan till helgen, blir mysig middag och fest nere i Ystad.

Är massor jobb, skola å sång nu för tillfället, känns som att vara tillbaka till verkligheten som man kan säga...
Satt uppe med ett arbete igår efter att jag varit på möte. Älskling sov hos mig å nu sitter jag i skolan igen, har estetisk verksamhet ja ¨å sen är det samma gamla vanliga.


Har blilvit en ganska dålig bloggskrivare, har inte mer att skriva längre..
Har mest jobb å pengar i huvudet... :o/

Min kusin å hennes pojkvän har dock fått sin lilla flicka nu! Grattis till dom :)

/Emma
That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback