Därför är denna dagen inte speciellt rolig!

Vem vill egentligen sitta och lyssna på fotots historia, med en lärare som har monotom röst. Hon kan säkerligen mycket, men vår klass är mindre tacksam att föreläsa för....

Dixit Dominus - Ja, vad ska man säga? Jag har ingen fritid mer! haha
Nästa vecka ska alla låtar sitta(förutom den jag nämnt ovan, för det är TOTALT omöjligt)

För övrigt är denna veckan för jävlig, total katastrof! ;) Men vem vore jag om jag bara klagade! Däremot är det i princip bara roliga saker jag gör :)

Måndagen avklarad (som jag för övrigt inledde dagen med maginfluensa) *jippi* Sedan kör i 3 timmar (nej tack?)
Idag är det skola, sedan solo sång, sedan till Båstad och jobba, sedan hem ungefär 22!

Imorgon: skola och jobba, sedan CAMPEONFEST!

Torsdag: Bakis? Samt Stylingdag 16-22 :)

Fredag: Älskling!

Lördag: Fest på Ättekulla

Söndag: Mässa nere i Malmö(MK) + sång om jag hinner?

Roliga saker att göra, men det tar mycket tid..

Ja, vilken tråkig blogg jag har! Den fungerar inte alls så som METRO sa att den skulle göra! Inte alls bra :P En dag ska jag också bli en FANTASTISK BLOGGARE!

Måste sluta, ska göra något praktiskt nu. - reklam till en turistbyrå om HELSINGBORG!

That's all for now.

Kommentarer
Postat av: det var en gång en tesso...

mjaaaaaauuu emmo.. allt bra med dig ? saknar dig ditt mongoooo;)

2007-09-25 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback