Glädjetårar.

Igår kom den dagen jag aldrig trodde skulle existera.

Emmas födelsedag(efter tolv) Härlig förfest, härligt folk och fina minnen.

Men mest av allt Tack.

Jag trodde aldrig du skulle prata med mig igen, jag blev väldigt glad. Jag hoppas att du håller ditt löfte och hälsar på mig nästa gång ;) Jag är lycklig nu, jag önskar dig det samma! Tack för allt du lärde mig om mig själv. Tack Christoffer...



I övrigt så är allt fint, skolan flyter på. I princip alt flyter :P Ska nog ner till Lund ikväll, kolla matchen å dricka drink?
Imorgon ska jag öva på bröllops sminkningen, ska bara bestämma tid och så.

Detta blev en kort blogg! Ha det underbart :) PUss PUss

That's all for now.




Kommentarer
Postat av: foppa

lungt, kan väll hälsa på dig, som jag lova när jag ser dig.. om jag ser dig :P haha

2007-09-09 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback