Kommer det verkligen en dag imorgon?

Hrm, Alltid, ifrågasätts allt.
Ibland undrar jag vem alla hårda ord är riktade till?
samhället? vännerna? fiender? Eller kanske sig själv?

Du ger mig hårda blickar, och jag känner hur det skrivna ordet bränner.
Men varför? Är det mitt fel?
Jag vet inte.

Kanske lät jag dig gå ofrivilligt, kanske med vilje?
Kanske orkade jag bara inte kämpa emot mer?

Jag önskar varje dag att vissa saker inte blivit som de blev, men det blev så.
Det går inte att ändra på det förflutna.
Tror inte det är meningen heller.
Det är inte meningen att våra misstag och felsteg ska göras ogjort.



Jag har återigen 1000 saker i mitt huvud, mestadels roliga saker, men ansträngaden sådana.


- Projektarbete 29/4 -08
- Barock kören 07/08
- Prag 29/3-4/4-08
- Costa Brava 15/5-24/5 -08
- Balen Maj -08
- Studenten 5/6 -08
- 1 år med Jimmy 18/12 -07
- FN-rollspel 07/08
- Skola 07/08
- Josef(musikal) Dec 07
- New York? VT 08
- GBG/Skövde v 44
- Tyskland v 44
- Jobb, allt för ofta
- Ventil 07/08

Allt går så snabbt, och snart har all tid gått åt.
Student mössa är klar, resan är klar, och pengar samlas.

Imorgon börjar jag inte förrens 12, sedan har jag solosång, träning och sist ska jag träffa älskling på vår 9 månadersdag :) Ska bli mysigt!

Jag vet inte längre vad jag ska tror,
alla de som verkligen varit mitt allt, vad är ni nu? Och varför?



That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback