Du är så söt (a)

Och inte bara till utseende.. utan hela din existens :)

Folk börjar klaga på att jag inte bloggar så ofta..
- Emma, du var mycket roligare när du försökte bli känd bloggare..

Men man tröttnar ju när ingen läser :P mohaha!

FN-rollspelet var nice, men för att UTRYCKA min STORA besvikelse, precis som alla andra, är HD sugiga på att skriva artiklar. sanslöst vilka pissiga prioriteringar de gör.. ska fan ha stryk! Som straff ska jag skicka in min Debattartikel... :P *mohahha* Om jag kunnat repetera min kära mors kommentarer på den hade jag förmodligen blivit KÄND! lovar att publicera den på bloggen senare ;)

Ikväll ska jag och Frida åka till LUND, först till MR A och locka med honom till Delfi där det väntas mat och drinkar (a) För imorgon är det ju som sagt min stora dag:)

Slutligen vill jag tacka en speciell person, du är den vackraste.. men det vet du redan ;) Tack för allt du sa till mig igår, det värmde verkligen... Tack (f)


KÖSS HAJ!
                    image96
Sista dagen som 18 år, känns det konstigt? Nej, inte direkt :P

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback