En miljon, 500 tusen, 600 hundra, 50 kronor och 33 öre.

Eller kanske inte riktigt så mycket, men ändå..
Jag sitter här och tycker synd om mig själv.
Imorgon har vi test på naturreligionerna (jag har inte varit med på en enda lektion) Yeah - jätte bra! Hur det gick till undrar jag också.. !
Har tusen saker att göra, speciellt den jävla projektrapporten. *suck* 8 sidor! Jippi!
+ allt annat vi ska göra.
Denna månaden är värre än hela denna och förra terminen tillsamman.. suck.
Men man ska ju inte klaga ;)

Jag är satans trött och orkar typ ingenting. Jag är förvirrad och konstig.
Ska dock träna om 50 minuter, ska bli mycket skönt :D
Blev dock glad över att få tillbaka mitt psykologiprov :D Hade MVG *wiee* Och hon tyckte att jag låg på den nivån och bara skulle fortsätta att göra det :D UNDERBART!

Att göra lista:
Naturreligioner
Engelska frågor till rollspel (kan vara bra att vara påläst?)
Abstrakt på engelska
55 instuderingsuppgifter i Psykologi
Projektrapport 6-8 sidor
Redovisning postmodernism
Prov i Naturkunskap
Företagsplan
Psykologi inlämning 6-8 sidor
NP i MA C
Analysera Film
Fördjupning i kommunikation
Prov i företagsekonomi
Ide och lärdoms prov (5 timmar)

Är det något jag glömt? Isåfall hör gärna av er :P

Men jag är lugn.. Får iallafall 500 kr på fredag :D I NEED MONEY! *mums*
Har väl 3,500 denna månaden.. känns ganska bra iallafall.. Behöver ju allt man kan få.. gahh

Nej fan, nu borde jag göra mig iordning.. behöver röra på fläsket ;) (börjar bli en del nu igen) mohaha!
Är dessutom AVIS på Tessi, massor av sol och bad för tillfället antar jag.. usch och fy på dig :P

PUSS!


image111

Har jag haft den här bilden innan? *nehe* (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback