FN-rollspel.

Ja, lika dålig som innan har jag blivit.. framför allt då på att skriva blogg ;)
Har dock så sjukt mycket att göra.. och tänka på!

FN-rollspelen är iallafall och det går fint än så länge :) Riktigt nice. Blir avslutning och the grand final imorgon :) Jag har stora förväntningar på de små ettorna.

Bankett ikväll, gick väl också bra. Blev massor av mat över :) Gjorde iordning ungefär 15 tallrikar (stolt över min insats)

Tänkte gå och lägga mig nu (tycker att jag förtjänar det, innan ska jag dock slå en pling till älsk igen)
Hade en helt underbar helg :)
Mitt Öppethus gick helt okej och jag å Frida hade massa kul i Lund. Mr A är sööt :)
Niclas flyttar(eller snarare börjar jobba i) till Norge.. blir intressant, men förstår honom..

Ja, massor att göra denna vecka.
Måste skriva min debatt artikel, plugga MA C, skriva psykologi samt plugga natur :P men det löser sig.
Är dessutom min "stora" dag på fredag :) Tant var det va? ;)

Godnatt! - sleep well.

Kommentarer
Postat av: vedde

Forstätt jobba Emma, allt har ett slut.

2008-04-16 @ 11:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback