förlåt...

Jag vet att jag är elak ibland.
För tillfället kan jag inte hindra mig själv.

Jag blir lätt arg och irriterad, men lika snabbt ledsen och söt.

Förlåt för att jag sårade dig älsk. Men vi löste ju det :) Fick en underbart fin helg ändå :)
Idag konfimerades Elin, var helt okej faktiskt :) Tårtan var god..
Och nu är de flesta inbjudningarna till Studenten klara ;)
Det känns bra...

Egentligen är det inte så konstigt att jag blir bitch.. det händer så många konstiga saker för tillfället.

Imorgon är det måndag dax för skola. Har försökt få tag på frida, men hon verkar borta? Blir lite orolig när hon varken svara på msn, sms eller när man ringer. VAR ÄR DU?

Nu blir det projektrapport :P
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej gumman!
Hoppas allt är bra!?
Förlåt för att jag är så jävla dålig på att höra av mig men jag har förstått att du har sjukt mycket och göra nu i slutet och efter att jag läst din blogg förstår jag det ännu bättre.
Du en liten fråga bara. Vilken datum tar du studenten?
Sen ville jag bara säga att du betyder och jag ser dig fortfarande som en extra lillasyster även om jag suger på att höra av mig.
Puss å kram
Älskar och saknar dig.
Hälsa familjen att jag saknar dem.
Jag verkligen MÅSTE försöka komma ut och hälsa på. Du får vara på och tjata på mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback