Grattis till mig själv..

Änsålänge har jag fått 8 grattis.. det är alltid något ;)

Borde egentligen skynda mig och inte alls sitta och skriva blogg. Bussen går 10:01 och hade tänkt duscha också.. hinns det tror? Funderar sen att gå till skolan.. helt frivilligt :P (ett grattis till)
Borde plugga lite natur faktiskt..

Ikväll blir det lugnt, hade på ett sätt hoppats att bilen står där hemma sen idag, och att det blev en del av min present :D Har fått lite saker av älsk redan så, han känner mig ganska bra :D

Blir bara några stycken som kommer ikväll och sen ska jag jobba imon 6:30..

Dagen  igår var kul med Frida,tyvärr mådde Jimmy skit och jag å Frida drack massa drinkar! Vi hade ganska kul iallafall, som vanligt!

Varför kan man inte ha samma bild på bloggen två gånger? Det tycker jag:P

Får lägga in lite nya bilder sen, men numåste jag verkligen skynda mig!

PUSS!hj?rta.pistol

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SVAR: Jag mår bra tack :D

Postat av: tessi

GRAAATTIIIIS IGEN ÄLSKLING

2008-04-18 @ 12:59:41
Postat av: :P

Du kan ju inte ha en samma bild två gånger. Man måste förnya och uppdatera hela tiden och det gör man inte genom att ha med samma bild två gånger. ELler?

2008-04-20 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback