Inkompetenta jävlar..

Nu är jag arg.
Jag vill inte betala tillbaka en massa pengar om ett år. Jag vill betala min skatt nu!
-arg-

Är också arg för att jag har massor att göra.
För att jag inte orkar.
Samt för att jag inte får mina dagar att gå ihop.

Inte nog med att jag har hela jävla skolan, utan jag ska hinna med att jobba, min egen träning, samt den träning jag måste göra med sjukgymnasten, min sång (2 ggr i veckan) + att jag ska försöka umgås med Jimmy och vänner.
Och hur fan ska det gå ihop?

Jag är arg.

Egentligen så överdriver jag kanske lite, men samtidigt inte.. för jag blir trött.
Imorgon är det torsdag och vi har lektioner. Funderar att stanna kvar i skolan imon (måste kolla så jag inte är upptagen först) Sen på fredag ska jag åka till skolan (fast vi är lediga - vilket vi egentligen inte alls är)
Så lätt sagt är jag arg.
Jag behöver helt enkelt avreagera mig. Samtidigt som jag skulle behöva lite fritid och lite mer tid för att hinna med allt jag ska göra... men FUCK heller...

Så nu dumpar jag skiten å ska skriva en prioriteringslista.. på vad som behövs göra, innan jag får ett nervöst sammanbrott!

DÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback