Jag är otrolig.

Och helt sanslös. Det är fan bara jag som lyckas ;)

*resten tar vi inte här* De som bör veta om detta, vet redan om det.. d.v.s inte många ;)

Kom nyss hem efter sången.
Ska snart träna.
Sen blir det hem och grilla och plugga! *gahh*
Projektrapporten ska bli klar idag.. *jippi eller NOT*

Vad finns det mer för kul?
Jo, jag och Jimmy ska flytta ihop... iallafall i tre månader.. *snälla Gud skona mig* Eftersom jagf var duktig och skaffade jobb till älsk (hoppas jag, så länge han sköter sig)

Denna dagen var seg, men glassen med Frida god. Kanske kommer Frida hit sen (du är alltid välkommen) Me like you! Jaha ja..

är jag snygg? Är mitt hår fint?
Och varför anser alla att jag är såå negativ? Jag tror ordet sprider sig och att alla tycker det bara för tyckandets skull.
USCH!

men nu ska jag träna, sen plugga och dricka massor av kaffe!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Emma!
Haha det är iofs sant men jag får fett dåligt samvete när jag sitter och snokar men hör icke av mig ja borde skjutas haha.
Okey bra då vet jag :D. Kommer det inbjudan eller är detta inbjudan? Vilken tid och är det hemma i huset eller?
Jodå det är lugnt här hoppas allt är bra hos dig också även om det är massa och göra?
Ja vi får göra det, Det är bara för dig och höra av dig när du har lite mindre och stå i.
Jag skriver upp datumet till studenten så får du meddela mig tid och så sen.
Familjen hälsar tillbaka
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback