JAG VET!

Att jag är kass på att uppdatera :P

Kom nyss hem från väla, köpte konfirmations present till syrran som blir kristen imorgon :)
Själv hoppas jag på att få pengar från släkten i K-stad (a)

Jag är nog för övrigt jävligt bitchig idag igen, var lagom stressad, arg, ledsen, virrig och konstig igår... Igår var jag allt och ingenting!
Jag känner mig oerhört förvirrad helt enkelt. Har massor att göra, och att inget blilr bra gör ju knappast saken bättre.
Dessutom allt det gick mins NYA solglasögon sönder.. Fråga mig inte hur, för det vet jag inte, vilket är irriterande.


Iallafall jag och Frida handla på Citygross igår (efter att jag fått min fina väska i present från henne (a)
Vi handla för 367 kr (om jag inte minns fel) Det var potatis, gönsaker, glass rakhyvar, m.m. som kanske är förståligt?
Folket kom vid 5, då började min MK klass.. blev dock lite störd av 17 åriga pojkar som inte riktigt förstått hur man dricker vin, tar dte lugnt och grillar :P
Men trots allt blev kvällen bra ändå.. Några blev duktigt fulla, vissa var helt nyktra andra var som jag glada men vid medvetande ;)
Även om det är knappt.. haha..
Just nu tror jag Jimmy är sur på mig, vilket han gärna får vara, pallar inte springa efter. Jag är elak idag, men jag säger bara sådant jag menar, inte för att såra. Jag orkar inte springa runt och låtsas vara söt å rar. FUCK IT!

NU snart ska vi iväg till melvin, som för övrigt fyller 4 på måndag (men ska firas idag) Ikväll vet jag inte vad som händer, jag måste verkligen plugga :/ så tror det blir matte (om jimmy vill hjälpa mig) samt projektrapport.. tror det blir bra.. känner ändå inte för att vara mysig eller något sådant trams.
Jag behöver mig själv. Jag behöver få tänka.
Allt bara snurrar, fort, fort.
Jag har liksom inte fatta någonting än.. och ja... Jag förstår helt enkelt inte.

Sov i Fridas föräldrars sängar.. Var dock lugnt där, jag somnade direkt när jag la mig. Bakis var jag inte när jag vaknade, det fanns det däremot andra som var! haha :) Det är kul (a)
Frida köpte bullar vi andra åt (som sovit där)
D.v.s. Frida, Andreas (naww, MR A), Philip, Niklas, Jag, Jimmy och några som var jockes kompisar..

Jaja, nu får jag väl åka till melvin eller nåt.. För jimmy ska inte med, men jag bryr mig inte.. Kanske lägger mig i sängen å tänker på döden eller något.. vem fan bryr sig om någonting längre i vilket fall?

STUDENTEN; COSTA BRAVA å allt annat skit. Jo man längtar ju så in i tusan en vacker dag som denna.. NOT!

Ha det bra eller Förjävligt. jag skiter i vilket.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Skulle inte du kunna gå in på min blogg o hjälpa mig med ett klädval som jag ska göra?
Ha en underbar helg! ;)

Postat av: Patricia Klinteberg

Vem tycker du bär klänningen bäst i mitt senaste inlägg? Kika in i min blogg och kommentera vem du tycker! :)

Ha en riktigt fin lördag!

2008-04-26 @ 15:19:50
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback