Kära underbara (icke) läsare...

Idag är det dagen JF. Vilket även kan översättas med Jimmysfödelsedag :)
Idag blir min pojke 21 år (gammal) Tycker faktiskt att skjortan han fick var mycket fin (a)

Kom hem för två dagar sen, har försökt vila upp mig en del :) *skönt*
Har tränat teater mellan 11-18 idag och imrgon blir det mellan 10-19. Premiär vett du ! Men det ska bli skönt att få det understökat.. Brukar alltid vara kul när man väl har premiär :)

Ikväll ska jag köra syster min till Ekebo, och äta mysig god middag med älsk och mamma.

Igår var jag ute med Emma och några girls till. Slutade dock med att det var jag och krille mfl. Inte för att man klagar dock. Blev en vinare och två shots under min nyktrakväll (haha) Ja, men vad gör man inte!
Kvällen blev iallafall trevlig med massa tjejsnack och godmat! :D

Ja, ska berätta lite mer om Prag när jag har mer tid sen, och när jag lagt in bilderna!

PUSS å Godkväll!

image81

    Grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback