Sexdrömmar och ömma ord!

Jo, inatt Robin jävlar vad vi hade skoj ;) Haha.. och alla våran Uffe deltog också på ett eller annat sätt. Tror dock inte att vi ska gå in på fler detaljer :P mohaha.

Imorse, tack så mycket för att du gjorde min dag (f)
Dagen i skolan var för övrigt trist med okej, matten är dock mysko. MÅSTE PLUGGA MER MATTE!
Men ikväll blir det natur med Frida, ska köra om en halvtimme till Elineberg (tss) Vett ifan om jag hittar?
 -funderar-  Vi får helt enkelt hoppas på det bästa :P

Och vad är dett tjat om att man inte kan lägga in bilder mer än en gång? Om man gillar de bilderna då? ;) Jag går mot strömmen helt enkelt, vem fan vill va som alla andra? Och dessutom är det typ ingen som läser min blogg ändå.. men bara för att vara som alla andra tänkte jag uppdatera mig lite ;) NÖJD? ;)

Vill också passa på att säga att idag var vädret fint, och jag kände mig också ganska fin (a)!
Åt glass med Frida, Philip och Erik.. Bea å Emila joina också på ett hörn lite senare :) LÄngtar dessutom till Fredag,. tror det komme rbli fan så nice ;) mohaha

Ja, så nu ska jag köra om 20 minuter.. tiden går sakta när man har tråkigt ;) Väntar på att bilderna ska överföras också.. sen blir det CRAZYTIME med Emma och Frida..

PS: Helgen var nice, sen att den var störd är en annan sak DS:

*bilder = snart*

Kommentarer
Postat av: :D

tack själv!

2008-04-23 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback