Valborg.

Festardagen nummer ett! Alla är glada, sjunger och dricker alkohol.

Men ja, för mig blir det att vara hemma.
Synd, hade verkligen sett fram emot denna kvällen..
Men jag tappade lusten.
Känner mig lagom ledsen också, men antar att det beror på min mens och inte på valborg.

Ska sjunga kl 20. Sen tänkte jag gå hem.
Ska nog fan plugga å inte göra ett skit.

Jag hade önskat att allt blev som man planerat.. Hade ju trots allt varit trevlig hela dagen..
Jaja, skitsamma.. orkar inte bry mig för tillfället.

SOV GOTT!

Ps: projektrapporten är inlämnad, bara 13 saker kvar Ds:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Okey ja det går bra. Men ska jag ta med mig HELA familjen då? :P Vi är ju rätt många om man säger så haha.
Puss å kram

Postat av: tessiiipessi

hooooola emma :D nu är jag hemma igen, tyvärr :( kul att komma hem till detta trista vädert.. vi som har haft värmebölja o allt.. 37 grader i skuggan..
fikan tkr jag att vi får styra upp snart.. bara säg en dag o tid då du kan så är jag på :) saknar dig stumpis.. pusspuss

2008-05-01 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback