Att fly från någonting..

Jag är inte säker på om jag flyr eller om jag åker till något nytt. Antagligen lite av varje.
Det som egentligen borde vara jobbigast, är trots allt det som känns bäst. Jag och Jimmy är vänner och kommer förbli det, det finns ingen som jag tycker om så mycket som honom, han är den finaste jag någonsin träffat. Tyvärr funkar det inte riktigt nu.. Vi vet iallafall var vi har varandra, och jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig!

Kom nyss hem. Träffade Robin för vaccination + så har jag å mamma köpt lite bra saker att ha. Bland annat lite svensksaker till mannen vi ska bo hos och klubbor till alla söta barn! Har köpt en massa matsäck också! haha..
Har bara lite ärende kvar nu.

Jag förstår inte egentligen. Du säger så j-vla mycket. Och jag vill så gärna tro på dig, men jag kan inte... Enligt dig är allt mitt fel. Det är jag som ljuger, smutskatsar och beter mig illa. Min sanning är dock en annan, och det är sorgligt.
Ska en sån har sak förstöra alla våra år av vänskap? Antagligen. För att vara helt ärlig så orkar jag inte bry mig om det nu mer. För de senaste gångerna vi har träffats har allt varit upp och ner, ingenting har stämt.
Jag är inte svartsjuk, avundsjuk.. jag är inte heller kär i dig, och detta är ingen lek för mig. Du ber mig att vara din vän och att vara som förr. Men vad om det inte bara är jag som förändrats? Du har aldrig någonsin behandlat mig såhär förr. Du litade alltid på mig.. och jag kunde alltid prata med dig. Nu har vi ingenting. Inte längre.

Jag kan inte ens lita på dig längre.. å jag vet vad det beror på. Men någonstans är det ditt val nu, för jag har redan valt min väg. Jag finns alltid där och det vet du... men när folk ljuger och tvivlar på min sanning.. då orkar jag inte mer.
Mitt liv är tillräckligt komplicerat så jag behöver inte fler "vänner" som är allt utom just det.
Under den senaste tiden har jag upplevt så mycket och lärt mig saker både om mig själv och andra... Jag vet att livet är värt mer än att bråka och ingå i alla dessa draman. Jag vill hålla mig utanför alla skandaler, problem och ytliga förhållande... Och det står jag för.

Mitt nya liv börjar nu och jag tänker leva det för min egen skull. Jag ska sluta hänga upp mitt liv på andra. Jag vet vad jag har och vilket som förblir. Just nu vill jag vara med och för mig själv.

I vilket fall så åker jag IMORGON! :D Wieehoo! Det ska bli fantastsikt. Är dock fortfarande saker som ska göras.. (men det löser sig) Väntar just nu på att Jimmy ska komma :Doch sedan måste jag packa.
Lär väl skriva en uppdatering senare.

Puss å Kräm

Kommentarer
Postat av: tesso inte fetto

guuuuuuuud vad jag kommer sakna dig.. som jag sa, jag ska räkna ner dagarna tills du kommer hem.. var rädd om dig emmo.. i miss you already.. o när du kommer hem blir det PART A hos izcon.. ska snacka med grabben va så han inte glömmer det ;) haha jag fixar en kokbok som present till honom också:D hahaha älsk you emma, glöm aldrig det.. din tesssiiii

2008-08-07 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback