Blåsta människor.

Det finns det gott om..
eller egentligen så handlar allting om uttryck och kommunikation.
De flesta är inte så dumma som de verkar (kan man ju hoppas)
Något jag däremot inte förstår är hur folk orkar att störa sig och klaga på alla hela tiden?
All denna energi som kan läggas på något nyttigt.

Däremot känner jag igen mig ganska mycket.. när jag var yngre störde jag mig något otroligt på det mesta.. Det händer att jag än i dag kan kommentera andra människor sätt att vara och klä sig.. (försöker dock ändra på mig så fort jag märker detta)
Självfallet ska man få lov att klaga, så länge det inte blir en vana och går till överdrift.

Alla stör sig på något eller någon, och jag antar att det är mänskligt.
Klockan är 23 och Emma borde sova...
Jag har inte gjort något vettigt idag överhuvudtaget :o/...
Kristoffer ville prata i telefon.. men jag vet inte. Jag är sämst på att prata i telefon.. + att min syster kommer döda mig då (vårt internet har ju som sagt fått spel.. eller snarare haft det ett tag nu, vilket gör att internet dör varje gång det ringer.
Det känns som att ha modem igen)

Imorgon är det jobb kl 10 -15, sedan blir det Lund!

PUSS & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback