Bröllop.

Nu befinner jag mig i Sjöbo hos Jimmys mamma och snart blivande man..
Bröllopet ska börja vid 1, så har ungefär en halvtimme på mig innan det är min tur att uppträda...

Igår gick jag ut en sväng med Izcon och Tessi. Var nice att snacka skit :)
Sedan körde Richard mig hem.. längesen vi sågs :/
Men det är fest hos Izcon den 23 aug, då är det party :P
Efter Ängelholm åkte jag hem till Thomas, där en del folk väntade. Stannade en timme eller två innan jag behövde gå hem att sova.
Klockan ringde halv åtta (emma mådde skit) men kom iväg med tåget 9:11.
Och nu är jag alltså här... I sjöbo. Skånes metropol? Nja, knappast.


Nu börjar folket komma, så även jag får bege mig.
Ha det underbart... jobb imorgon igen..

PUSS å KRÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback