Det är dåligt..

Jag tror jag glömde skriva igår :O
Där ser ni, jag glömmer mig så lätt..
Det är en av anledningarna till att jag aldrig blir en bra bloggerska (sen att jag inte skriver något kul/intressant/irriterande är ju en HELT annan sak ;)

Jag kom nyss hem från jobbet.. (har massor av huvudvärk på köpet)
Jag hade faktiskt tänkt lägga mig en stund i min säng, under mitt duntäcke :D
Kan ju iallafall försöka få bort huvudvärken..

Imorse ringde charlotte mig :) Jag ska sjunga på en konsert i oktober, jag ska också vara med både i kören och ensamblen.


Idag ´har jag tänkt ganska mycket.
Jag är 19 år.. och nybliven singel.. (låter sorgligt)
Jag har sedan jag var 15 år varit singel i ungefär 6 månader...

Problemet är.. att nu är jag tillbaka på noll igen. Det slog mig idag att det är helt jävla värdelöst. 
Jag har inbillat mig själv att det är svårt att hålla sig till en och samma person, att man vill vara fri å allt annat.
Saken är bara den.. att när man väl är fri.. så inser man att det inte finns någon vits att vara med någon annan? 
Det är väl klart att man är nyfiken på nya killar/män... men i tillslut vet man ändå hur det blir..
Ett dåligt onenightstand.

Kanske har man sex flera gången.. men frågan är ju hur bra det är ändå?
Kanske fortsätter man så bara pågrund av sina kvinnliga behov.
För visst är sexet tillsammans med någon man tycker om bättre?

Ja, vi Sverige ska ju dessutom vara det land där vi gärna har mycket sex, samt att 66 % inte tackar nej till sex på första dejten. Det är egentligen inte så konstigt.
Saken är bara den att det sällan blir en andra dejt.

Ja, nej, om man skulle ta å vila sig ett slag? Kan ju alltid hoppas på att huvudvärken försvinner.
Puss å Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Godnatt... 16:08:24???

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback