Godmorgon alla nyvakna!

Då är det äntligen en ny dag + att det är fredag!
Fredag innebär helg och ledigt.. åtminstone för de vanligt arbetande samt för de som går i skolan (alltså inte mig)
Men jag är lika glad för det :D

Har drömt en massor inatt. Har haft någon konstig känsla.
Kan dock inte sätta fingret på vad jag egentligen drömde?
Sen att Jimmy ringer å väcker mig vid halv 2 gör ju knappast saken bättre! Jag trodde att något hade hänt :/
men han ville bara säga godnatt :P haha.. Det var iof. ganska gulligt :D

Jag funderar på att börja en kvart tidigare på jobbet idag.. så kan jag förhoppningsvis gå en kvart tidigare också :D Jag ska ju som sagt till Lund.

Nej nu ska jag äta lite fil med start, sen beger jag mig iväg med Bettan (som min mor kallar för orlando)

Puss och ha en UNDERBAR fredag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

God morgon!

Du får också ta och ha en underbar dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback