Godmorgon Sverige!

Nu är klockan snart 11, och om ungefär 5 timmar sitter jag tillsammans med Robin på tåget påväg mot Kastrup.
Nu måste jag hinna packa å göra mig iordning.
Men det är ganska gott om tid ändå!
Ja, då har dagen jag längtat och fasat efter äntligen kommit.. Och för att vara ärlig känns det ungefär som igår :P

Det jag vill säga är att bloggen (som jag för övrigt varit väldigt duktig på att uppdatera) kommer antagligen att sjunka i läsare ännu en gång... Men förhoppningsvis finns det internet där nere som fungerar och då får man väl skriva lite där!

Usch nej, frukost, mat å packning står på dagordningen. Och jag borde nog slå en pling till Robin också!
Men Puss å Kram alla Sverigebor!
VI ses igen (eller snarare hörs) den 21 augusti om inte förr...

LET'S GO TO TANZANIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback