Goodnightmylover.

Kom nyss hem. Varit borta sedan 17.
Kollade ju på sommaroperan i Höör.
Min sånglärare (Charlotte) hade huvudrollen och var mycket DUKTIG (som vanligt)

Min mage har varit konstig idag tillsammans med mitt knä.
Knäet bråkar pga av allt jobb antar jag och magen är som den brukar.
Känns som mensvärk men ändå inte (hur nu det än går ihop)

Nu ska jag snart sova dock, sitter å pratar med Sara lite om tanzania bara (a)
Åker ju faktiskt på torsdag! wieehooo!

Påtal om annat så var kvällen/natten mysig igår.. antar att vi behövde det. Ett bra avslut (om man nu kan kalla det för det?) Ska nanna ihop ikväll också dock..
Hittar inte min guldring heller.. (hoppas dock fortfarande på ett större mirakel)

Afan, nu borde man kanske nanna. Är dock två dagars jobb kvar.. Både dag och kväll. :/ but me need money. =D 
Jo en sak till.. det lät som ett flygplan (eller liknande) surrade runt i hallen innan.. det visade sig att det "bara".. var en Drottning(ett bi):P som var mycket stor ! JAG AVSKYR BI/GETINGAR Å ALLT ANNAT LIKNANDE + spindlar.

Men iallafall, godnatt och nanna sött.
Puss och Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback