Inte lockande.

för fem öre att lägga mig i min obäddade och ensamma säng.
Ikväll hade till och med jag (hör och häpna) behövt närhet!

Jag kom nyss hem från teatern och har precis hunnit äta lite makaroner med kycklinggryta.
Min hals har vita prickar och förtillfället är jag sjukt varm. Innan frös jag. Tror dock inte att jag har någon feber.

Jag sitter här på mitt varma rum själv utan något att göra.. det finns verkligen inte en enda vettig sak att göra.
Inte ens en enda roliga person på msn? Hur ofta händer det?

Jag borde nog iof. sova.
Ska ju trots allt upp vid 5! *gahh*
Blir en lång vecka framför mig.. men på onsdag åker jag till Göteborg. Får hoppas att det blir trevligt.
Kanske så vill nån festa med mig också?
Kan ju alltid bli trevligt.

- fick precis sms från Gabriel -

Jag tror kanske jag vet vad jag behöver? eller så har jag fel?
Så länge jag slipper allt skitsnack, drama och skandaler är jag nöjd.
Jag ser fram emot mitt arbetande liv denna höst med alla mina olika plikter.
Sedan åker jag långt härifrån.. till Afrika.
Där gifter jag mig och bosätter mig på en öde ö och arbetar som fruktsäljare (eller taxichafför)!

Godnatt!


Andreas och jag!

Kommentarer
Postat av: tessi

hahah emmo det kommer sluta med dig o asse.. det har alltid varit du o asse, och kommer alltid va :D

2008-09-01 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback