Kan man bestämma hur det verkliga ödet blir?

Jag vill väl inte påstå att jag tror på det förutbestämda, ödet, någon övermänsklig kraft eller liknande.
Däremot undrar jag om jag kan/borde ge upp innan man ens provat?
Hur kan man då veta om något är värt att kämpa för.
Tänk om man kommer fundera över detta resten av sitt liv.. Det måste ju vara värre än att kämpa och då komma fram till att det ej fungerar?




Hade ett långt samtal med Gabriel igår. Det är faktiskt sjukt svårt att prata med någon (från andra sidan jordklotet) på engelska över msn.
Även om man förstår allt som skrivs.. så missuppfattas hela tiden var tredje mening.. vilket gör att samtalet blir komplicerat och jobbigt.
Till sist bestämde vi iallafall för att sova.
Och hur det sen blir? Det återstår att se...

Jag börjar kl 10:00 idag, måste prata med chefen idag.. (hoppas hon är gladare :o/ )
Ikväll skulle jag kanske åka och hälsa på Klas. Är sjukt längesen nu :)

Hörs i eftermiddag!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback