Känslomässigt instabil.

Ja, min mage gör fortfarande ont.. funderar på att kolla det på måndag om det inte gått över då! :o
Idag har det varit segt.. gick upp vid 5:15, började ju jobba 6:30.
JObbade.. slutade 15:00.
Kom hem och kollade facebook.
Nu sitter jag å väntar på att jag måste göra mig iordning.. jag ska ju tydligen ut ikväll. Inte för att varken min hals eller mage tycker det.

Har suttit å kollat volontärresor nu.. Hittade en till tanzania i 2 veckor för 7700.. som startar både i jan+feb.
Om jag ska vara borta i ungefär 2 månader.. var av 2 veckor ska vara volontärarbete, lär jag ju behöva spara ihop ungefär 30000? då har jag ca 15000 att leva på?

Ser dessutom ut som att jag kanske får besök i december.. det kan man ju alltid hoppas :)
Måste också få igång mitt MK så jag kan tjäna lite pengar där.. alla pengar är alltid välkomna :D

Vågar jag åka bort i 2 månader?

Imorgon är det jobb igen.. sen ledig måndag, jobb tis-sön.. GOTT! Måste fråga chefen om jag kan vara ledig tors-fre veckan efter.. för har ju beställt trots allt beställt biljetten för sammanlagt 2000 kr.. hrm..

Ja.. hade egentligen tänkt skiriva helt andra saker på bloggen idag.. har gått å tänkt ut den perfekta bloggen hela dagen, men antar att den ändrade sig..

"Jag orkar inte vara ledsen och besviken mer. Bara för att jag alltid försöker hålla skenet uppe.. så betyder inte det att allt är okej."


PS:
Här kommer några bilder från Tanzania DS:


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha det så kul i kväll då! ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback