Min älskade..

ring.
Ibland blir jag så förbannat trött å ledsen på allt.
På något sett har min guldring (som jag fick på min konfirmation) "försvunnit".
Det verkar helt otroligt dock.

Jag har letat igenom allt i huset nu (även de ställen jag vet att den inte finns) Eller egentligen är det två ringar, men den ena skiter jag i.
Det som jag förundras över är att mina andra fem ringar (jag har alltså sju stycken) låg kvar på exakt samma ställe som jag la alla mina SJU ringar.

Jag avskyr att anklaga utan bevis.. för man är oskyldig till motsatsen bevisat. Och detta kommer aldrig gå att besvisa.
Men eftersom jag är 20000 % säker på att jag la ALLA ringar där, verkar det mysko.
Att just den ringen skulle trilla ner och rulla runt och dessutom försvinna, verkar också mysko.

Ge mig en förklaring?
Jag älskade faktiskt min ring... kanske var det priset på den till en början, men nu var det allt (hrm)

Jag hoppas verkligen att ingen tagit dem (vem vet vad mer de har tagit annars)

I VILKET FALL SÅ EFTERLYSER JAG EN GULDRING MED DIAMANTER SOM JAG FICK I KONFIMATIONS PRESENT! ALLA SOM TRÄFFAT MIG HAR OCKSÅ SETT DEN. (kan liknas vid en förlovningsring)

Nu har jag iallafall mormors förlovning/vigselring på.

NU ska jag dricka cider med Izcon å Tesso(inte fetto)

PUSS

Kommentarer
Postat av: tesso

åh, tesso inte fetto <3 de va tider emmoo..

underbart att få träffa dig igen.. måste vi göra om såfort du kommit hem igen<3

2008-08-03 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback