Min sista jobbedag!

Igår var det storm och strömavbrott (där av inget nattligt blogginlägg)
Hade en klass igår som gick fint.. Även jag kom hem säkert trots att jag fick köra bil när stormen var som värst och regnet som blötast ;) Var nyss över hos grannen och sålde lite nytt smink från MK :) Håller på att göra beställningen nu..

Imorgon är det vaccination och inhandling av allt jag ännu inte har inför resan, blir en dag med mammsen och till viss del Robin. Är faktiskt en hel del jag måste köpa.. :/ Pengarna är iallafall växlade nu. Adress och telefon nr är också fixat!


Idag har jag jobbat. Var en jäkligt kul dag idag.. Jag och de andra tre som jobbade skrattade oss igenom dagen. haha.. helt sjuka saker har vi gjort! (tror det ska stanna mellan oss) I vilket fall så umgicks jag och Freja efter jobbet. Det är en rikigt nice tjej :) Väldigt lika. Känner igen mig i henne (hon är 17 år, bor i Lund, kom nyss hem från USA efter att ha bott där ett år, pluggar samhälle) Vi tänkte umgås lite senare, när jag kommer hem från Afrika också. Var även hemma i hennes sommarhus i Arild där jag träffade hennes familj :D

Då är man alltså ledig imon och två veckor framåt (känns ganska mysko)! Sedan blir det party och jobb igen. Nej, nu pratar jag med en massor av folk på msn.. å jag borde egentligen packa.. haha






Puss å Kräm PS: RIP Basco, tänker på dig Jimmy DS:

Kommentarer
Postat av: Joz

Hej, har du missat att du kan få presentkort eller biocheckar?



Gör som jag och bli medlem på denna sidan:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33889



Där samlar man poäng genom tävlingar, värvningar, shopping, gratis erbjudanden m.m och

det är väldigt enkelt att samla poäng.

Jag har själv på bara 1 dygn samlat tillräckligt med poäng för att få hem ett presentkort värde 300 :-

i valfri affär som t.ex H&M, Vero Moda, Stadium o.s.v.



Du gör både mig och dig själv en tjänst genom att vara med där!



Jag har även en guide om den sidan i min blogg, där jag mer utförligt berättar hur

man tjänar poäng bäst.



Vore jättetacksam om du blev medlem, du har ju inget att förlora på det :D



Ha en fin dag!

2008-08-05 @ 22:08:17
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jessica

hatar storm väder

2008-08-05 @ 22:11:51
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback