Pain...

Fy tusan vad ont jag har i min magen.
Denna smärta som började på flyget hem har ännu inte försvunnit.. usch.

Jag jobbar hela helgen, 6:30 imorgon.
Nästa vecka är jag ledig måndag och jobbar resten av alla dagarna...

Hrm, jag har en massa planer nu :)

*förbättra min engelska
*lära mig franska
*förbereda mig inför diplomatprogrammet
*lära mig några fraser på swahili
*undersöka volontärarbete
*boka biljett till Kenya
*Jobba
*skaffa ett jobb till?
*Boka MK klasser

Ja, jag har som sagt att göra... Om allt blir som jag vill, jobbar jag stenhårt i 4 månader, sen åker jag iväg i 1-2 månder :D

Jimmy är hos mig nu.. tycker ändå det känns helt okej :) Är glad att han finns hos mig. Han är min bästa vän.. utan honom.. vad skulle jag då vara?

Iallafall så var Tanzania helt fantastiskt.. bättre än fantastiskt :D
Funderar på att skriva lite på engelska i min blogg framöver.. dels för att min stavning på engelska måste tränas och förbättras.. samt för att fler ska förstå.. (vi får se om jag orkar)
När jag lagt över bilderna på denna datorn.. lägger jag in några på Bloggen.. Fick dessutom tillbaka min väska idag (det gick fort) Så nu kan jag sminka mig och liknande igen :)

Nu blir det mat.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du kan väl skriva ibland skriva på svenska och ibland på engelska... Ha det super!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback