SHOPPING!

Idag var det lön :D Eller iallafall lön för de 2 veckorna jag jobbade. (var ju annars i tanzania.. vilket lär synas på nästa lön, hrmm)

Iallafall.. nu är jag SKULDFRI, och det känns underbart!
Jag är även en kjol, ett par stövlar och ett par skor rikare :)
Mina stövlar är det vackraste på länge.. (bild kommer senare)

Annars sov jag länge idag, tog en dusch och åkte till doktorn (sjukt många prover)
Körde Jimmy till tåget.. (han hade tagit med sig typ alla sina saker), jag och mamma åkte till väla och sedan till syster..

Imorgon är det jobb igen.. hrm..
Ska skicka ut mitt cv ikväll till lite fler ställe.. å lite annat smått å gott.
Tänkte rensa bland mina kläder och skor å kanske städa lite också.. vem vet?
Sen lovade jag att snacka lite med Gabriel ikväll :)

PUSS å Kram sålänge...

Kommentarer
Postat av: tessi

whooooo whooooo ;) hahaha..

hoppas vi ses snart baby.. puss

2008-08-25 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback