Sista natten...

tillsammans?
Nej, antagligen inte !
Men åker ju som sagt imorgon. Var precis borta hos Tomas en snabb runda, men kom tillbaka för att umgås med Jimmy lite :)
Så egentligen borde jag väl vara social och inte sitta vid datorn... får bli ändring på det snart..

Imorgon är dagen jag väntat på. Inte bara för att jag åker, utan för att det kommer ske förändring.
Trots allt ser jag framemot det :D

Jag är dock väldigt trött idag.. funderar på att bädda ner mig i min syster säng och bara mysa hela natten (vilket för övrigt är väldigt olikt mig) Men det ska faktiskt bli nice.
*kom precis på en sak jag måste ordna*

Usch nej, nu är jag sjukt trött... måste verkligen göra mig iordning och sova. Just nu väntar 2 påfrestande dygn. Men jag ser framemot det :)

Ha det nu underbart i Sverige, är tillbaka igen den 21 augusti.

(skriver säkert imorgon igen)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback