Sjukt sjuk...

Okej, jag mår as.. men är lycklig ändå!
Min mage och kropp vill verkligen inte som jag vill... Afrikasjukan kanske?
Det var förövrigt sjukt jobbigt att jobba idag... speciellt efter mitt upptåg igår... (förr "bara hände" inte saker för mig... utan det mesta var snarare planerat. Nu förtiden däremot händer bara saker HELA TIDEN?!
Problemet är?
Har iofs ganska kul :)

Igår gick jag ut med Tessi.. träffade även Knicken, Gnubba å Maria.. (vi gick senare vidare till Izcon å hans vänner)
Jag blev full.. (igen..) andra gången på en vecka som jag blir myskofull!
Kan ju vara för att min kropp svikit mig, samt för att mat intaget sjunkit.. precis som vikten.

Men jag är lycklig.
Har tänkt mer å mer på volontärarbetet.. och det lockar fortfarande! Ska börja undersöka det mer noga nu!
Måste också kontakta universitet å avsäga platsen..annars är det mycket jobb..
Tis-sön.
Relax08 Lördag.

Annars okej! Nej nej, nu ska jag finna min kalender.. (PLANERING ÄR ÅTER PÅ G)
jo.. PS: Jag är sjukt len också, undrar om det är luften eller vad.. ganska intressant! DS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback