snygg, sexig & singel.

Det kunde ha varit jag.

Jimmy är världens bästa pojkvän,
och jag saknar honom varje stund.
Ändå vet jag att detta är det rätta.
Det är det rätta för mig.
Desto mer jag funderar över det,
blir jag säkrare på att det kanske
är ännu mer rätt för Jimmy.


Det gör faktiskt ganska ont i mig.. även om jag inte visar det.
Jag önskar inget hellre än att allt var som vanligt och helt underbart (problemet är bara att det var längesen något var som "vanligt")
Jag vet att detta är det enda rättvisa.
Jag behöver Frihet.
Du behöver Frihet.

Egentligen vill jag bara fly från Sverige fort som tusan, slippa allt här hemma.
Alltså dålig frihet.
Just nu bryr jag mig inte.



Nu ska jag slutar fundera och vara sentimental och istället sova.
Det behöver jag.



PS: Alla som fattar trögt, jag är inte intresserad av er. Om jag ville ha ett förhållande så hade jag fortfarande varit tillsammans med Jimmy. Och jag vill inte ha sex heller. - Det är jag fan så trött på. DS:

Tack för mig :D

Kommentarer
Postat av: foppa

haha är det så illa :P ingen sex :P

2008-09-06 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback