TJOSAN!

Ja, då är man i Lund igen.
Är sjukt kul att kolla på alla nya studenter som ser väldigt fulla och förvirrade ut ;)
Själv är man ju van vid lundalivet.. och går oberörd förbi alla människor :D

Har fikat med Jonas idag.. Att ha varit i Afrika och kommer hem till riktigt KAFFE är nog det bästa jag gjort.
Vågar knappt tänka på hur mycket kaffe jag druckit de senaste dagarna.

Fick svar från doktorn idag .. och jag bär inte på något farligt *tack för det* Sen att han ringer min mamma och berättar det.. känns ju lite skumt :P haha, men skönt med ett bra besked dock. (även om mor min försökte skrämma mig) :o

Nu är jag iallafall hos Jimmy, så nu ska vi ut å äta.. han verkar stressa mig( tar på sig skor och liknande)
Men jaja, får väl skriva lite senare.

Jobbet gick bra idag,och det blir jobb imorgon igen.... :D

Puss å Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Robin

Grattis till beskedet! HE no more!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback