2år.

Idag blev jag plötsligt ledsen.
Jimmy påminnde mig om vår 2 årsdag..
Det hade jag verkligen inte tänkt på.

Idag har iallafall jag och Jimmy gått på stan, köpte lite julklappar, fikat samt att jag tog min sista vaccination.
Jag trodde att jag var på bättringsväg (och det är jag), men jag är helt slut efter en dag.. Igår var jag ute i 2 timmar vilket gick helt okej, men idag efter 4 timmar orkar jag knappt hålla ögonen öppna.
Jimmy ska nog ge mig en massage sen, för min nacke och axlar mår inte så bra.
Mamma och pappa bjöd in Jimmy eftersom de ville bjuda på lite god mat :D *det tycker jag var snällt*

Jag är fruktansvärt trött idag.. jag är lite nervös, stressad och förvirrad.
Jag vill bara sova.
Mitt största problem är huruvida jag kommer orka jobba i helgen eller ej.. Halsen är inte så bra som den borde.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska ta min pilla och sedan sova!
Godnatt!

Gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback