Adjö då..

Planen för kvällen är följande:
Jag ska köra pappa och Jimmy till stan.
Efter det beger jag mig till Höganäs för att umgås med Malin :)
En av våra omtalade dejter låter lockande ;)

*lyssnar just nu på en liten berättelse som Ariel*

Ja, dagen har varit ganska vanlig.
Sitter här hyftsat snyggt klädd, fast osminkad.
Har packat lite saker till ikväll och ska snart köra :P
Imorgon är det jobb med Malin (underbart)
Är så sjukt tråkigt att jobba själv..
Behöver verkligen alla pengar jag kan få :o
Den 23 kommer allt kännas mycket bättre!!
PENGAR!
Väl nere i Kenya ska pengarna åter spenderas :P samt att jag ska vila.

Finns dock en hel del saker jag önskar göra innan jag lämnar Sverige.
Vi får väl se vad jag hinner med och vilka som orkar dra sitt strå till stacken.. för just nu orkar inte jag vara den enda som anstränger mig.
Längtar dock efter NYÅR! Philip, Niklas och Erik! Kan det blir bättre? Knappast :)

Puss, Godnatt och Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback