Äntligen!

Nu ska jag äntligen få sova :D
Jobbade mellan halv sju och tolv.. blev lite längre än jag hoppats på.. men det är åtminstone pengar :)
NU ska jag smörja i mina stackars fötter och sedan ska de få vila i 5,5 timmar... sedan är det jobb igen.
Imorgon kommer det bli stressigt.. vi är två stycken.. på hela hotellet. (eller 56 av 62 rum)
men det klarar vi säkert. (eller inte!)
Jag räknar ner nu iallafall..
Bara en gång kvar i disken (vilket är på lördag) Och sex dagar kvar i städet.. (som jag vet om då)
Julfest på onsdag.. är väl klart jag ska dit.
Tjejerna i servisen tyckte det iallafall.. så det kändes ju bra :)
Man måste ju passa på så att säga..

Efter det får vi se vad veckan kan bjuda på.
Imorgon är det iallafall fest/julbord hos malin. Ska bli kul!
Snappsvisor, kareoke, god dricka och mat (även om den är mindre god.. men onsalakorv funkar alltid :P)

Det är inte speciellt långt kvar till jag ska åka nu.. Har inte riktigt fattat det än dock.
Jag hoppas verkligen att det jag fått "offra" är värt det.. om det nu kan mäta sig med dig *tveksamt*

hade velat prata med en person idag... men  så blev det inte.
Jag saknar en annan... men det kan jag inte säga.
Jag längtar efter en tredje.. framför allt eftersom jag ser fram emot våra stunder..


Jag tänker på en fjärde.. och det är Tessi. Inget kan ta bort smärtan du känner.. men jag tänker på dig stumpan.
Jag saknar dig och hoppas att vi ses snart!

Sov  gott. för det MÅSTE jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback