Att spy.

Igår hann jag verkligen inte att skriva blogg!

Jag var som sagt hos Malin i fredags, vi kollade film, åt mat och snackade skit.
Jobb hela lördagen, kom hem och somnade i princip direkt.
Efter det gick jag upp, gjorde mig iordning för att åka till stan.
Träffade Per i stan och vi drack lite cider :)
Vi träffade även på en konstig typ.. haha..
Han var full, mysko, annorlunda, ganska oförskämd men ändå lustig på något sätt.
Jag begrep aldrig om han var svensk eller ej?
Om jag var själv, ledsen eller glad?
Men social som jag är pratar jag alltid på!

KOm hem och i säng lite efter 1! (jag sover alltid för lite)
Upp vid halv sex för att återigen jobba... dock för SISTA gången detta år :P samt de nästkommande 2,5 månaderna. :D

Idag spydde jag på jobb. Fy fan vad jag mådde dåligt när jag vaknade. Jag klarade mig i 1,5 timme och tillsist var jag tvungen att göra slut på eländet.
Mådde illa i ytterligare någon timme, sedan blev det bra igen :)
Fick jobba till 16:45 ! -suck- och nu är jag äntligen hemma.

Jag har tänkt ta en dusch, raka benen och liknande.. *jag måste vakna*
Vid 21 ska jag vara iväg igen.. Så då får vi se vart det leder..
Jag vet inte :P

Ja, nu är jag hungrig också!
Puss och Adjö!

Ps: Jag vet inte vem dikten var skriven till, 3 år sedan. Ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback