Dags att sova.

Kom till jobb för 30 minuter sen typ.
Har tänkt att sova nu :)
Jag har tagit en voltaren och smort in mig med orudis gele.
Kanske känner jag mig som en människa imorgon igen?
Jag blir så fruktansvärt bitter när jag har ont.

Jag är bara trött... men jag ser äntigen slutet.
Jag är splittrad.
Såren som håller på att läkas rivs ständigt upp.
Jag pendlar mellan lycklig och skeptisk.

Men trots att jag låter bitter och klagar är jag glad över allt jag har.  =)
Jag behöver bara kräka av mig ibland.. och idag har varit en sådan dag då jag borde varit ensam.
(eller med någon som verkligen känner mig och kunnat krama bort det onda)
Tyvärr finns det ingen sådan person längre..
Vilket antagligen är bra :P
Jag blir bara så sårbar då.. haha

Imorgon är iallafall en fruktansvärd dag.. så nu behöver jag sova.

Ps: Förlåt för mitt bittra jag (alla som träffat mig idag) Ds
:

Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet dreams are made shit...

2008-12-09 @ 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback