Du är fin.

Jag tycker du är fin.







dagen har gått relativt fort.. Börjar jobba klockan 19 igen...
Är ganska trött känner jag nu dock. Borde kanske försöka sova en timme? *mys*
Imorgon ska jag jobba med Malin igen och efter det ska jag hem till Fritz och jobba några timmar. Sedan har jag kvällen ledig :D Det ska bli riktigt skönt.
Kvällen kommer tillbringas tillsammans med Lisa i disken.. jag hoppas att det blir trevligt :D
Vet egentligen inte vad det är med mig. Kan inte riktigt sätta fingret på det..
Jag hoppas att jag är ledig lite mer nästa vecka.. finns en hel del saker jag skulle vilja göram och framför allt saker jag ser framemot.
Verkar som jag måste åka till Lund å hämta bland annat min rengöring (gahh mitt ansikte kommer bli katastrof) och lite kläder.
Sen antar jag att det finns en del saker jag måste ordna upp plus att jag behöver vila upp min axel..
En mysig filmkväll med någon står ganska högt på min önskelista :)
Dricka lite vin och umgås (som jag inte kunnat på länge känns det som)

För tiillfället kollar jag på lite tv.
Ska nog nanna lite :)


Ge mig en tanke..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback