en dag som vilken annan..

Ligger i hotellsängen och bara slappar.. kollade nyss på "SOS familj" och nu är det "Du är vad du äter"...
Det är tur att man alltid jobbar så man kan titta på repriserna utan att redan sett allt :P

Har varit trött idag, vilket jag är fortfarande..
Blir inget med Malin ikväll heller.. inte för att jag hade planerat det heller...

min telefon ringde nyss, och de behövde hjälp med att bädda en säng.. å snäll som jag är sprag jag ut till villorna oh bäddade den fast att jag är ledig.
Passade på att ta godis :), frukt och loka samtidigt.
Jag ska nog kunna fördriva tiden här.. någon bra film måste det väl finnas?
Annars har jag ju alltid min lilla dator! Man kanske ska chatta lite? det är ju flera år sen sist haha
Jag behöver nog mest sova :P
hade önskat att jag hellre gjort något annat ikväll dock (a)

iställer får jag hoppas på en givande söndag och måndag =D


Nu ska jag väl kolla tv, ta på mig morgonrock å bara slappa.. kan inte ens minnas när jag gjorde det sist...

And this is for Robert !
I know you like my blog.. even if you dont understand everything :P
But who cares? I just say..... or just fuck me ;)

PUSS å KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hallå vännen, det verkar vara bra med dig iallafall... själv har jag varit så helvetets sjuk... men nu är det på bättringsväg, sitter med ett glas gott vin i handen. :) Nu ska jag ta mig en dusch.

Ha det gott... Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback