Fredag.

Vilken sömntuta jag blivit nu när jag varit sjuk..
Idag känns det dock som att allt är på bättringsväg :)
Imorgon blir det jobb med Malin (ska bara försöka fixa allt praktiskt)
Vet inte riktigt vad som händer i helgen än, men något ska man alltid kunna fixa :)
Har ju en del julklappar och liknande kvar.. i värsta fall får jag ta det på tisdag :o/

Har iallafall sovit mycket gott :) (även om det är ganska kallt på rummet ibland)
Nu tänkte jag ta en dusch samt försöka få bilen idag+imorgon. Isåfall kan jag åka till Malin å umgås med henne ikväll!
- Jag saknar min bil sjuk mycket -


Hur nödvändigt känns det?  Jag hade verkligen inte tänkt på hur begränsad man är utan sin bil... But now I know !
Duschen väntar!

Puss och Kram

Märks det att det snart är julafton?
Jag känner inte någon julstämning alls. :(




Det är frågan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback