GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jag är ganska trött och lite besviken.

Jag har varit på väla typ hela dagen *avsky*
Hittade inte ens något till min syster..så nu måste jag åka iväg imorgonbitti igen..
Är inte alls nöjd med denna julen.

Blir inget på nyår heller.. så ja, vad ska jag göra?
Supa mig full på nån pub å hoppas på att bli utbjuden?
Nja, eller stanna hemma och tråka.
Som tur är, är det bara nyår en dag/kväll och den kan man alltid sova bort.
För just nu skiter jag i vilket.. min klänning passar ju inte ändå så.

Men varför?

Jag hade sett sjukt mycket fram emot detta nu.. alla alternativ verkar som bra alternativ för tillfället..
suck.

Våra gäster ska komma om ungefär 3 minuter.. och jag sitter här.
Är trött och huvudvärk.
Magen värker, men bara tanken på julmat får mig att vilja spy.

Kanske finns det något bra med allt detta? *jag funderar fortfarande*
Kanske kommer fira nyår med någon som jag inte förväntat mig?

*lyssnar just nu på "All I want for Christmas is you"*
Och kanske är det just så? ;) eller "All I want for New Year is you"?


I vilket fall. GodJul mina vänner..
Jag ska vara mindre bitter och mer social, det är ju trots allt BARA jul en gång om året (vilken jävla tur)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback