Godmorgon såhär på eftermiddagen..

Jag gick upp lite efter 1 idag.. det märks att jag verkligen behöver sova..
Det är dock sjukt trist att inte kunna  göra någonting denna veckan.. :( Alla mina planer gick i kras.

Jag vaknade iallafall imorse lite efter 6. Jag vaknade av att hela rummer skakade.
Jag antog att det var fel på mitt värmeelement som jag nyss satt upp, så yrvaken reser jag mig upp och stänger av elementet. I samma sekund slutar rummet skaka.

6 timmar senare fick jag sms av Jimmy.
Då hade det tydligen varit jordbävning.
Fan va coolt.
Så trodde jag att det var mitt element :P
(jag kan åtmnstone skylla på att jag är sjuk)

Nu har jag gått ner ungefär tre kg.. USCH. Känns som att detta inte kan sluta bra.. Vet dock inte om halsen blivit bättre eller om det är jag som vant mig?!

Fick en glad överraskning idag iallafall.. när jag öppnade mitt paket :D

Nu ska jag kolla på tv. - Jag borde egentligen gå ut med Aramis.. men jag orkar verkligen inte :/

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: tessi

tack emmo, du är finast <3

2008-12-16 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback