Godmorgon sunshine.

Sov hos Klas inatt (vilket för er som inte känner honom innebär följande)

- LITE SOVANDE (för min del) Han går alltid upp sååååå tidigt.
- Har halvvuxna samtal
- Nyheterna kl 9
- Bäddad säng + dammsugning.
- Frukost tillsammans.

Det är dock ganska mysigt. Vi har alltid trevligt när jag är där.
Han är min vän jag fann på tåget tidigare i våras..
En vän att alltid minnas.

Var i vilket fall ute igår, träffade Tessi<3, Emma ;) och Lina :D
Haha, ni har rätt.. man har alltid kul med er.
En hel det shotande, vin och lite annat senare mådde vi bra igen :)
Som tur är, är mitt bakistillstånd fortfarande borta..Vilket är oförskämt underbart! Mohahaha

Träffade Gnubba och Richard också, dem är alltid lika söta mot mig :D

Idag blir det "mamma mia" igen, tillsammans med dipp och grönsaksstavar :) och PACKNING!
wiee.. Imorgon är det en vecka kvar!


Kisses <3

Kommentarer
Postat av: tessi

puuuuussss emmo<3

2008-12-28 @ 19:07:50
Postat av: Emma

Det var grymt kul att träffa dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback