Godnatt.

Nu ligger jag ÄNTLIGEN i sängen!!
Slutade för 20 minuter sen-
Jag tycker disken går helt okej faktiskt :P Är inte alls lika stressigt på vardagarna..
Dessutom får jag dricks också.. ojojdå.
Jag har ett eget glas med pengar i *nöjd*
Lite pengar blir det ju säkert :P

NU ska jag upp om cirka 5 timmar..
Har jobbat från 6:30-00:30 minus 1 timme!
Men imorgon blir det mer vila :)

Just nu stter jag och pratar lite med JImmy.. han är den enda som är dum nog att vara vaken ;)
Är dock trevligt med lite sällskap.
Just nu kanske jag ser fram emot  lördag.. det beror på hur det hela ter sig..
Annars (om det skiter sig) ser jag fram emot måndag, för då är jag LEDIG! :)
Förhoppningsvis kommer det väl hända en del kul saker i december.. det brukar ju faktiskt vara så :)

NU blir det en STOR godnattpuss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback