Godnatt gott folk.

Slutade halv 12.
Ganska lugn kväll.. förutom att mina axlar och nacke inte alls mår bra.
Nu har jag tagit min efterlängtade och välförtjänta dusch :)
Imorgon är det jobb i städet tillsammans med mina slavar efter det ska jag nog bara vara på hotellrummet.
Jag ska alltså inte åka hem.
Har inga planer och mamma&pappa är ändå inte hemma... :/
Plus att jag jobbar söndag morgon.
Ska hem på söndag, träna lucia och sen åka till Lund :)
Ser fram emot att träffa Jimmy igen..
Vi får ju passa på nu innan jag åker..

har iallafall pratat med Gabriel om Kenya idag.. och det kommer bli underbart.
Även om jag känner mig lite skeptisk emellanåt, så vet jag att det kommer bli bra :)
På måndag är jag helt ledig, har tänkt njuta så mycket jag bara kan av den dagen :)
Sen är det massor av jobb igen..
Men men, nu måste jag verkligen försöka sova ((hoppas det går bättre idag))

Puss&Godnatt.

Ibland träffar man någon man verkligen tycker om, men det går inte att förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback