Helt sjuk kväll :D

Haha.. Jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Drack min första öl vid halv 4:a igår och höll på fram till klockan 3 på natten!
Först åkte jag till Ängelholm och träffade Klas en snabbis, efter det gick jag till Charlotte och David!
Stannade där i tre timmar eller något innan jag åter begav mig till Helsingborg (hastigt och lustigt)
Lagom berusad.. haha fråga min far!
Iallafall kom jag bara in på Hampan, alla andra ställen var typ 23 och 25.. men, det var kul ändå!
Träffade vldigt mycket folk, och drack väldigt mycket.
Jag kom på att jag hade ett glas i handen hela tiden.. (utan att egentligen veta vart de kom ifrån)

Vid 2 begav vi oss till kattis på Dalhem för att gå på efterfest.. haha.. ja, asså med Malin å hennes gng har jag alltid kul.
Kan ju säga att kvällen inte blev som jag hade tänkt.. jag tycker den blev sjukt mycket bättre.

Pågrund av vilka personer som läser min blogg kan jag inte berätta allt.. men jag ångrar inget en enda sekund.
Jag tror jag ska hålla det som min egen hemlighet :D
Kanske att jag kommer berätta det för Malin (när hon slutat spy)
Själv mådde jag prima när jag kom upp och jag skrattar mig åter lycklig att jag inte längre blir bakis!
Nu för tiden kan man hinka i sig en hel del.. men så länge man gör det på rätt sätt löser det sig!!

Nu ska jag fortstta dricka mitt kaffe, senare ska vi hem till Linda och Fira hennes på sin födelsedag :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback