I dont Know..

tHrm.. Ganska blandade känslor såhär en vecka innan avgång.
Skrev nyss ut mina biljetter.
Jag vet att det kommer bli bra, men någonstans så känns det ändå nervöst.

Idag tog jag dessutom ett nytt beslut. - helt oväntat.
Jag har inte riktigt kommit fram till om jag blivit spontan eller dumdristig?

Jag sov väldigt länge idag, satt upp och kollade serier halva natten.
Väcktes av min goa lillasyster imorse. Hon är verkligen hela mitt liv. Idag åkte hon till sin kärlek i Köping.
Där ska hon vara fram tills den 2/1. Sedan har jag henne bara i tre dagar innan jag åker.

16:00 från Köpenhamn.
07:10 Nairobi.

Jo, jag är nervös.
Och lite orolig.

Jag lämnar otroligt mycket. Jag trodde aldrig jag skulle känna så.
Jag trodde tvärtom.
Men nu ser jag redan fram emot att tillbringa våren i Sverige :)

Mina underbara vänner, både nya och gamla.
Jag har allt framför mig :) Jag är glad.

"The winner takes it all"

Funderar på att kolla på "D-day" nu, sedan duscha och slutligen är jag chafför ikväll. KUL!





Såhär kul hade vi på julafton :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback