I just want you for my own..

Nja, men jag älskar ju julklappar :P

Kom nyss hem från Familia (som för övrigt är mycket bättre än Väla)
Hittade det jag skulle och känner mig ganska nöjd :D
Nu är jag snart klar för att bege mig till släkten.
Smink och hår är åtminstone färdigt, endast kläder som återstår.. Kan det kanske bli en pennkjol å en polotröja? :P haha

Jag ser framemot kvällen och mina paketer (exakt 14 stycken till av mamma och pappa) Sedan blir det väl några fler småpaket.
Jag längtar till imorgon också :D Jag hoppas verkligen att det ska bli en rolig kväll.
Nu kallar mamma att vi måste packa ihop våra saker och sedan göra oss klara.

Just nu går pappa tomte.. så ja, julen är här.
PÅ riktigt.

Puss, godnatt och GodJul!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

God Jul vännen!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback