Iväg.

Kom nyss hem (till hotellet) från Fritz, idag kom dem inte hem förens jag nästan var klar (vilket var skönt)
Fick 600 kr samt att jag ska ringa när jag kommer hem från kenya.
Nu ska jag snart bege mig till busshållsplatsen för att åka till malin.
Vi ska kolla på mamma mia samt käka lite mat!
Imorgon är det jobb 6,30 som vanligt (men jag och Malin tänkte vara ambitiösa och komma tidigare .:P)


Har varit sanslöst trött idag.. och har haft ont.. Det brjar dock bättra till sig nu :)
hade en massa bra saker att skriva idag, men det får helt enkelt vänta tills imorgon..
Nu ska jag lämna min kära dator och bege mig ut i vintervädret!
Men min mobil finns alltid med.. (och ni vet hur glad jag blir för ett litet mess ;)

Ha en underbar onsdag.. Bara tors, fre, lör, sön och mån kvar!
Sedan är jag ledig i (förmodligen) fyra dagar!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ha det gott då... jag kommer tillbax i morgon! ;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback